Tema: Re: Del android pasivaiksciojimu gps
Autorius: Doxlas
Data: 2012-08-15 14:08:23
Shiuo atveju, kiek supratau, shnekama apie pasivaikshchiojima, o ne apie
savaitine ekpedicija.
Androzic'e galima susikonfiguruot ekrano ishjungima po kurio laiko, ar
rankiniu budu ishjungt, ir ijungt kada prireikia - taip laisvai visa diena
galima pratemt (man androzicas su pastoviai veikianchiu ekranu nusodina
telefona per 4 valandas).
Niekas netrukdo pasiimt 1 ar 2 atsarginius pakrautus akumuliatorius, jei
planuojama ilgesne ishvyka.