Tema: Re: Tom Tom Toyota
Autorius: Terpentinas
Data: 2012-06-19 17:26:20
Atsiprašau, buvau paimršęs, kad čia atskirai postinu, didelis tau dėku
arunass, kad pagelbėjai, bet žinai nebeturėjau daugiau laiko krapštytis,
mašiną šį penktadienį atiduodu tiuningui, o kitą savaitę ji jau išvažiuos
klientų lankyti, norisi, kad žmogus kuris su ja dirbs naudotusi visa įranga.
Didelis dėkui visiems už pagalbą.