Tema: Re: Tom Tom Toyota
Autorius: arunass
Data: 2012-06-18 10:43:46
"TTHome veikia" ir "valdyti mano Eclipse/Toyota"  yra ne tas pats.
Klausimas lieka atviras.
ttsystem 7.826 versijos butina pakeisti,jei nori matyti parsiustus
zemelapius.
Zemelapiai tika 730 formato.
http://www.gps.lt/forumas/viewtopic.php?f=42&t=1470
Bet kolkas nera meta 890.4234 zemelapiams su Lietuva.
Reikia imti senesni zemelapi,ikopijuot,tada reikes aktyvuot.

"Terpentinas"  wrote in message news:jrmlc7$mhk$1@trimpas.omnitel.net...

SD kortelėi vieta yra, bet jos neturiu. TTHome funkcija veikia, per ją ir
atnaujinau softą. ttsystem jau buvau sukeitęs vietom, kiek supratau jis mato
tik laužtus žemėlapius, bet kaip pačius žemėlapius sutvarkyti, tai vakar
dienos man neužteko :)
Dabar įrenginyje sukasi 7.826 (8818/120120) su originaliu ttsystem.