Tema: Re: Navigacija grybautojui (kad atsimintų taškus ar trajektoriją, kad nuvestų po grybavimo į mašiną)
Autorius: Ramaas
Data: 2012-06-18 09:47:57
o aš esu matęs kur kas kiek laiko dedami taškiukai nuo pažymėtos vietos
(masinos) ir kur klaidžiota buvo, taškiukai arti vienas kito ir susidaro kaip linija
pagal ja ir grįžtant nenukrypsi i šoną tai tikrai. Laikyt rankoj nereik užtenka prie kelnių
prisegtai būt tik grįžtant jau rankoj laikai. Gaila nepamenu kas tai per modelis atsimenu
kaina tai labai didele buvo.

R.

"bat0nas"  parašė naujienų news:jrmgsn$gss$1@trimpas.omnitel.net...

www.bushnell.com/products/gps/originalbacktrack

Pasižymi, nuklysti ir rodo kryptį, kaip grįžti. Nerodo kelio. Rodo tik
kryptį.

Įsimena tik 3 vietas. Tad teoriškai gali pasižymėti mašiną ir porą tarpinių
taškų (pvz kur radai 6 baravykus ir kur kakojai).

"Ramaas"  wrote in message news:jrho85$3ul$1@trimpas.omnitel.net...

Parasyk linka kaip jis atrodo
Ten bus pazymi kur masina, nuklysti giliai i miska
ir jis rodys kelia kur masina stovi?

R.

"bat0nas"  parašė naujienų news:jrhd0a$rkv$1@trimpas.omnitel.net...

Prekė gauta.
Jokių mokesčių nepridėjo. Nors pakuotė buvo atidaryta ir jos viduje
puikavosi ~50$ sąskaita.

Vienu žodžiu - pirkinys pavyko :) Sutaupyta daugiau 40% turbūt.