Tema: Re: Navigacija grybautojui (kad atsimintų taškus ar trajektoriją, kad nuvestų po grybavimo į mašiną)
Autorius: G.K.
Data: 2012-06-18 09:42:04
Mano nuomone grybaujant daugmaz pilnaverciam trackback'ui trys waypointai yra mazoka, nes grybaujant
vaiksciojama chaotiskai.
Taciau parodyti krypti kur masina arba kur kakojai gali. Kaip iki ten nueti gali kartais tekti
pasukt galva nes grizimas bus visai kitu keliu. Todel gali pasitaikyti netiketos kliutys, kuriu
sakykim nebuvo einant pirmyn.

"bat0nas"  wrote