Tema: Re: Samsung Galaxy SII ir Sygic
Autorius: kufas
Data: 2012-03-07 07:03:02
Navitel -ukrainieciu,bet ji skirta labiau i rytus.
Yra ir Navigon Androidui,bet su nulauzimu daugiau darbo.
As esu TomTom fanas jau senai ir turiu tikra TT GO 730.
Bet TT firma nusivaziavo i sona su naujais prietaisais ir nieko nepasiulo
Androidui.
Todel ,zvelgiant i perspektyva, Androide naudoju iGOMyWay su mariupol skinu.
Ir esu patenkintas, o visokie rasynetojai - man ne autoritetas,nes turiu
savo nuomone.