Tema: Re: Samsung Galaxy SII ir Sygic
Autorius: svyt
Data: 2012-03-06 22:48:32
nu androidinis igo ir man nelabai patinka, nepalyginsi su pda igo. Jei
lygint tai lygint lygiavercius produktus, o sygic man nedirba stabiliai,
karts nuo karto luzta, sakyciau neisbaigta programa ir rimtam darbui
netinka, navigon ar kaip ten ta ukrainietiska nebloga rusijoj, grazi, bet
nedetali ir beveik neturi europos., tad vistiek lieka tik igo.

--
vyt/ /

e34 524td