Tema: Re: koki? navigacij? pasirinkti?
Autorius: svyt
Data: 2012-02-11 01:06:40
nori pasakyt, kad yra kazkas geriau uz igo? yra paprasciau- amigo, yra
sudetingiau primo. navigacija garmino atsilieka 5 metais, zemelapiai europoj
irgi. as viska pasakiau.
nori brangiau moket mokek, bet galim susitikt, parodysiu iranga uz 300 lt,
zemelapiai atnaujinami veltui (nu vogiu juos) kas 3 menesius. saulej geriau
matosi nei beckeris. nu nera tmc, bet to ir nenoriu.
--
vyt/ /

e34 524td
dizelis masinoms, benzas motopjuklam ir motociklam, dujos virylems!