Tema: Re: koki? navigacij? pasirinkti?
Autorius: Arunas
Data: 2012-02-10 14:38:27
Tada mazinam reikalavimus ir ismetam punkta 3.
Renkames labiau biudzetini varianta.
iGO programai labai tiktu sitas: iHEX 9090 HD su IGO, Sirf Atlas V, 600 MHz,
128MB RAM
Nes noresis visu naujausiu programu ir navarotu.
O iGO Primo programa yra jautri RAM atminciai.
SD kortele reikalinga greitesniam zemelapiu (apie 2GB) kopijavimui ir
paprastesniam programos paleidimui.