Tema: Re: Sygic aktyvavimas
Autorius: Doxlas
Data: 2012-01-26 10:45:20
Ne teorishkai, shi savaitgaly siunchiaus i abu savo telefonus, kai dar gps
forume nebuvo Sygic downloaderio naujo. Man naujinosi po 3.4 Gb - Europa +
Rusija. Ne visu shaliu duomenys 100% atsinaujino, buvo ir 15-75% senos
tinkamos infos.
Matyt sekmadieni 7 val ryto nebuvo uzhkrauti Sygic serveriai :-)