Tema: Re: Sygic aktyvavimas
Autorius: Doxlas
Data: 2012-01-24 17:17:17
Nesupratau ka norejai pasakyti, bet dediesi crackinta versija ir naudojies -
jokiu aktyvaciju nereikia. Neveiks tik online praneshimai apie traffic
jamus, bet jie ir su legalia versija tik Vakaru Europos shalyse dirba.
Zhemelapiai downloadinasi taip pat, dar gali ish gps.lt forumo atsisiust ir
isidet LT kalba naviguojant ir LT interface, jei norisi