Tema: Re: IGO Android'ui paieskos subtilybes
Autorius: svyt
Data: 2012-01-10 14:50:38
del greicio jie daznai riboja, jei pvz tuo metu kai buvo testuojami- daromi
zemelapiai buvo kur remontas su apribojimais jie taip ir palieka. tai varai
kur autobamu ir pradeda rekaut- 50, jus virsijote leistina greiti, nu dar
kameros perspejimas pypset pradeda kad linksmiau butu. tuo naudotis patariu
jei nezinai koks leistinas greitis, kaip ir del navigacijos, ziuret i ja tik
jei nezinai kur vaziuot, autostradas daznai nukerta sunkeliais, suvedus
marsruta ji gerai persitikrint, ar nenusukineja kur, ar nesumasto ko, ypac
ties finisu. Beje del tokiu issukimu- gryzimu i autostrada nesinaudoju TMC,
sitas megejas su pavelavimu apvaziuot kamsti (kai kamstis jau pasibaiges).

--
vyt/ /