Tema: Re: IGO Android'ui paieskos subtilybes
Autorius: ROOTS
Data: 2012-01-09 21:54:32
jooo, as su navteq pasimoviau varsuvoj, uz varsuvos. Liepe vienoj vietoj
issukt is autostrrados ir apskui atgal isukt uz kazkiek km.
Nors va Liukse irgi kazkaip keistai  greiti riboja, rodo 110, kai galima 130
:/
Na teks atgal greit susimest teleatlasa

"Zoom"  wrote in message news:se7vf7ttk6peieg167ho93cg79q00e05fk@4ax.com...

Nat bet tai reikia gi drasos naviguot rytų europoje su Navteq :)))