Tema: Re: nesiojamas GPS
Autorius: Casper
Data: 2011-11-29 11:12:13
Pasibandyk. Man patogiau touchscrrenas, ziema zvejyboj susimaigau viska ko
reikia. Slapiu ar purvinu pirstu tikrai nebijo, nes aparatas pritaikytas
sunkesnem salygom.
Del Dakotos ar Gpsmap62 nieko negaliu pasakyt, nes nesu ju maiges, bet
nemanau, kad bus kazkas blogai su jais.
Dar vienas dalykas, siulau ziuretis i aparatus kurie palaiko Custom Maps
funkcija. Nors cia jau priklauso nuo to kur tu ta aparata naudosi ir ar
noresi kazka burti su zemelapiais.