Tema: Re: nesiojamas GPS
Autorius: lingus
Data: 2011-11-28 21:37:04
Turiu Oregon 300, tai kaip kelionėms pėsčiom, dviračiu, baidare,
traukiniu nepakeičiamas. Kiek jį daužiau ir laisčiau nesuskaičiuosiu.
Vieną kart neteisingai nusileidus po šuolio jis trenkėsi į betoninį
bortą kad nutrūko prisegimo dirželiai (laikiklis dviračiui liko sveikas)
ir oregonas nulėkė kelioliką metrų, paskiau žolėj ieškojom. Bet gyvas
sveikas. Touchscreenas veikia su pirštuota  slidinėjimo pirštine, tik
reik pataikyt. Su aklalininėm baterijom laikė prastai, ypatingai
apšvietimą, bet su eneloopais labai gerai laiko. Gali customizintis
meniu, tai kai jau įpranti labai greitai gali juo naudotis, viena ranka
važiuojant dviračiu. Na gps tikslumas nesulyginamas su samsung galaxy s,
sgs2, nexus s. Bet automobilinė navigacija lieva, na mano nuomone
prastesnė už 6 tomtom, ten tik pačios elementariausios funkcijos :) Bet
updeitai pareina, ir su jais atsiranda naujų feturkių.
Kad tik Lietuvos TOPO nenucancelintų...