Tema: Re: GoClever Navio 700V Plus?
Autorius: Satrapas
Data: 2011-11-20 14:13:31
Nu istikruju viskas paprasciau negu tu iisivaizduoji:)
Senokai buvo bet kiek pamenu pajungiau prie kompo,susiradau  kazkokia mobilenavigator papke ir istryniau.Gali isissaugoti ja kompe del viso pikto.I kortele imeciau Igo papke,ja pervardinau i mobilenavigator ir igo.exe faila taipat pervardinau i mobilenavigator.Viskas.Jokiu instalu.
Siaip visa medziaga turetum rasit gps.lt