Tema: Re: GoClever Navio 700V Plus?
Autorius: [mikro]
Data: 2011-11-20 13:56:27
papasakok man zaliam visiskai, kur gavai instala, zemelapius, trumpai ta
procesa, ar ten reikia lauzyti kazka...?
nuosirdziausiai dekingas:)

"Satrapas"  wrote in message news:jaamnd$6bb$1@trimpas.omnitel.net...

Teko patureti kazkoki mazesni 400 modeli.Pati navigacijos programa ten
kazkoks gaidys,daug nesigilinau ismeciau ir sudejau Igo.
Ekranas per daug blizgus.Jautrumas ekrano prastas,reikia gana stipriai
spausti.Baterija nelaiko.Laikiklis prie stiklo irgi kazkoks pataupytas :)
O siaip tai veikia.