Tema: Re: Kaip atnaujinti žemėlapius Tomtom XXL?
Autorius: Arunas
Data: 2011-11-07 12:07:56
Siaip yra dar toks
zemelapis -Western_and_Central_Europe_2GB_875.3668_810nc -1.79GB,skirtas
iPhone .Priklausomai nuo tos 2GB atminties,galima pabandyti ideti sita.
Bet reikia svarios Navcore,nes prietaise buna daug nereikalingu failu.
Ir ta 2GB atmintis buna ivairi pagal dydi,reikia tiksliau zinot.
Siaip yra auksarankiu,kurie ardo prietaisus ir prilituoja 4GB SD kortele.
Vienas geriausiu specu gyvena Klaipedoj.
Tik neaisku ar XXL tobulinasi,o jei pats to nesugebi,bus brangu.
Jau geriau apsimoka parduot ta XXL ir nusipirkt koki TT GO 730 prietaisa
arba panasu.