Tema: Re: Kaip atnaujinti žemėlapius Tomtom XXL?
Autorius: Arunas
Data: 2011-11-02 10:15:36
Yra TTHome programa kompe.
Jungi prie kompo ir virsutiniame meniu-irankiai-spaudi naujausio zemelapio
garantija.
Tik zemelapiu naujuma neapsprendzia Vilniaus gatves.Gali ir paciam
naujausiam nebuti tu apvaziavimu.
Siaip zemelapiai zymimi numeriais,dabar eina 875 versija.
Tik gali but problema su ta 2GB vidine atmintim,nes nera dabar nauju
zemelapiu visos Europos,kad tilptu i 2GB