Tema: Re: klausimas del wm ir igo
Autorius: aaa
Data: 2011-08-04 23:28:50
ačiū

"Caponi"  wrote in message news:j1cfqq$8fm$1@trimpas.omnitel.net...

1. Pats iGO turi nustatymus del uzmiginejimo.
2. Pradziai pameginciau kita ROM'a arba bent hard reseta padaryt
(nepamirskim, kad turim reikalu su windowsais :-), tik turek omeny, kad hard
resetas istrina visus duomenis is telefono vidines atminties) - kazkada,
pamenu, ir man buvo pradeje panasiai darytis, ale matyt po eilinio reflasho
problemos lyg ir nebeliko...

--
Caponi
http://www.skelbimai.lt/Caponi