Tema: Re: GPS on-foot for WM 6.x
Autorius: Vasaris
Data: 2011-07-30 23:31:03
"saimhe" <oh.no@oh.my> wrote in message news:j10lp6$s53$1@trimpas.omnitel.net...

>  Gaila, kad ozis turi "blank map" tik kompo versijoje -- CE versijoje nėra.

>  Kitam kartui, kai turėsi laiko: imi tuščią baltą vaizdą ir jį kalibruoji.

Ačiū už gerą idėją, bet turbūt tik kitam gyvenime :-(

> Tuščias baltas gerai kompresinasi, užims nedaug. O kalibravimas grynai teorinio
> pobūdžio: pasirenki paprastą nepasuktą LKS94 stačiakampį x1...x2, y1...y2 ir
> kampus perskaičiuoji į WGS84 (skirtingų x ir y bus dvigubai daugiau), tada
> apiformini kaip LKS94 žemėlapį.

Žinai, gerai, kad bent dar suvokiu, ką sakai :-) nepaisant to, kad nėr laiko terliotis :-(

>  Turiu galimybę sugeneruoti TIFF kad ir 300000 x 200000 (turėtų užimti apie
> 100 MB ir raiška visai Lietuvai apie 1.5 m/px), bet kaip tik irgi neturiu laiko :(

Užuojauta! Kuo senyn, tuo laikas brangyn... :-\

Beje, rodosi OZI's kažkaip sugebėdavo įkraudinėti gabalais, tik tiek, kiek vaizduoja. Nes man sunkiai suvokiama netgi su pačia naujausia mobilia įranga, priedo su kreivu ir pasenusiu CE branduoliu, kaip galima 100 MB užkočioti į operatyvinę atmintį nenumarinant OS ir vartotojo sąsajos...