Tema: Re: Navigacija pesciuju / dviraciu zygiams
Autorius: Tomis
Data: 2011-06-17 17:19:11
Aga zinau Androzic bet ir jam ir oziexploreriui iki tobulumo toloka. (arba
as perdaug noriu)
Kol kas pas mane androidas tik experimentams. Laukiu kol protingieji
kurmiai padarys Androido NAND versija mano smartfomui... zada siom dienom
bandomaja versija pateikt)

O zemelapiai KAM 1997-2001 butu idomu. Kur gaut?

--
Using Opera's revolutionary email client: http://www.opera.com/mail/