Tema: Re: Navigacija pesciuju / dviraciu zygiams
Autorius: Glebas
Data: 2011-06-17 13:47:46
Offroudas, žygiai kalnais, miškais, upėmis ir pan. - iš karto aišku, kad
reikia aparato, kuris nebijo dulkių, drėgmės, nukritimo ir t.t.
Mano manymu tik specializuoti, tokie kaip
http://www.garmin.lt/lt/3136-gpsmap-62s-imtuvas.html ir panašūs.
Telefoną arba paskandinsi, arba sutrankysi. Plius telefono baterija laikys
trumpai.