Tema: Re: Tomtom XL garsas
Autorius: svyt
Data: 2011-04-04 10:35:36
taip, del to. igo galiu rinktis skirtingus zemelapius, tomtome ne, cia
sakyciau didele problema, teleatlaso patikimesni zemelapiai, bet kartais
adresa randu tik naviteke. nu as uz igo, kiek ciupinejau nieko geriau
nerandu, gal dar budavo automapa, bet kazkaip sudetingumai atnaujint jai
zemelapius priverte ja pamirsti, beje primo ar amigo irgi neprilipo man.

--
vyt/ /
BMW E34 524td,