Tema: Re: Tomtom XL garsas
Autorius: svyt
Data: 2011-04-02 15:15:38
nu as turiu 3 apartus siai dienai, wm3 hulet pacard, nezinau tikslaus
pavadinimo,tingiu ieskot, HTC kaiser, ir go clever, nu visuose sukasi
skirtingos versijos, kuri dirba vienam be priekaistu, pasirodo netinkama
kitam, nezinau kas kaltas ir tingiu dometis, bandau visas is eiles, kol
surandu kuri dirba be priekaistu, tada nustoju naujint, juolab naujesnes
versijos eina su vis maziau galimybiu ka nors pareguliuot. problemu kaip ir
nera kartais, bet pvz kazkuri versija man nepatiko, nes neradus kelio, pvz
vaziuojant nauju keliu rasydavo- pradzios taskas izoliotas ir istrindavo
marsruta, tekdavo per nauja suvest su visais tarpiniais taskais, o tas
uzknisdavo, ar atsijungus maitinimui trumpam dingsta palydovai ir reik
perkraut.

--
vyt/ /
BMW E34 524td,

"kufas" <kufass@gmail.com> wrote in message
> Nu nevisai taip.
> Pvz dauguma GO aparatu elgiasi vienodai.
> Problemu buna tik su silpnesniais ir senais aparatais arba
> isskirtiniais,pvz-Start.
>
> "svyt" <transportas@zebra.lt> wrote in message

>>> 9.205.547817
>>> 9.150.554646