Tema: Re: GPS TB -430C/3.5'' + igo 8.3.4.11794 - nera garso
Autorius: rauberis
Data: 2011-03-08 14:26:53
Aciu vyrukai!

Tarp kitko idomiai kazkaip atsisate:) Sumeciau atgal i kortele Igo 8.0, kuri
buvau issaugoje - garsas neatsirado.... Vadinasi ne programoje esme...
Imeciau kelias mp3ioskes, negroja su garsu, pasijungiau ausines- groja per
ausines, Vytukas posukius ismokes atkartoja. Paskui istraukiau ausines, dar
kazkiek pazaidziau ir sugrizo garsas:). Tada susimeciau Igo 8.4.3 atrodo
3.5'' rezoliucijai skirta ir veikia viskas ir garsas yra... Zodziu manau,
kad pats aparatelis kazkur programiskai gliucijo, gal klystu...

Sekmes visiems

Rauberis