Tema: Re: GPS TB -430C/3.5'' + igo 8.3.4.11794 - nera garso
Autorius: Arunas
Data: 2011-03-07 13:47:53
Tai gal nustatymuose iGO atjungta.
Del Primos.
Visada verta isbandyti. Patiks-nepatiks.
iGO8.5 dar vadinama Primo 1.1 yra pilnai isnagrineta,isversta ir pritaikyta.
Pilna ivairiausiu skinu.
iGO9 dar vadinama Primo 1.2 yra testavimo stadijoje.Isversta pilnai,jei
reikia bus papildomai isversta.
Balso komandos tinka senos versijos,irasius i sys.txt:
[sound]
csv_voice_enabled=1
Placiau galima paskaityti cia: http://www.gps.lt/forumas/viewforum.php?f=44