Tema: Re: Kinietiško GPS automobil pakrovejas ir laikiklis
Autorius: razumas
Data: 2011-01-03 11:29:20
na ne visai taip. paziurek kiek Amperu atiduoda tas motorolos pakrovejas.
bent jau tomtomui, tai reikia minimum 1A, kad veikdamas, dar ir kazkiek
pakrautu baterija.
motorolos pakrovejas man nepasiteisino. jei reikia pigiau, tai ziuriek yra
12v->USB masininis perexodnykas ir i ten pajungsi originalu usb navi laida.

o kokio laikiklio reikia? nes turiu keleta tomtomo xl (platus).
--

razumas