Tema: Re: Kinietiško GPS automobil pakrovejas ir laikiklis
Autorius: mix
Data: 2010-11-02 12:47:26
sakyciau dabar kazkaip visi telefonu pardavejai prisiveze kitaisku
laikikliu, laidu ir pakroveju.
ir kainos neseeeubingos.

maciau mobilioj linijoj, bitej.

"Donatas"  wrote in message news:iaoodh$jrv$1@trimpas.omnitel.net...

Taip su mini usb jungtimi. Aciu, bandysiu paieskoti parduotuvese. O kaip del
laikiklio? Aparatas pirktas is dealextreme. 4,8". Jei nerasiu reikes vel is
dealextreme imti universalu laikikli. Bet negi nera kam yra sugedusi pati
navigacija ir like priedai ? anksciau tokiu nusiskundimu buvau mates.

"smallz"  wrote in message news:iaoe6u$2sr$1@trimpas.omnitel.net...

Gudruciai...

zmogus praso pakrovejo, o ne moralu...

99% kad pas tave bus su mini USB jungtimi. Tokiu pakroveju gaili nusipirkti
elektronikos parduotuvese laisvai