Tema: Re: Kokia nors navigacija papigiai.
Autorius: Darenas
Data: 2010-12-02 10:08:29
Ka tu cia svaigsti. Pilna pigiu navigaciju po 100-150.

Skelbiu.lt, maximos , rimi ir t.t.

Jei dar po metu tos pacios navi kainuos po 50 lt. ir zmogui tokios reikia
kodel gi ne.

Jo atveju jis iesko ZAZ o ne MB... Gi nerase reikia Tomtom naujausio modelio
uz 150.

Aplamai kaip visada atsakymai NEITEMA.

Mires sitas groupsas.....

Darenas