Tema: Re: Kokia nors navigacija papigiai.
Autorius: zztop
Data: 2010-12-01 23:55:04
?Kazka cia pripainiojai.

1.
Sakiau kad noriu ne siaip kokio auto, o MB. Ir ne bet kokio , o S klases
Uz tokius (MB S kl.), netgi ir 25-30 metu iskasenas dar po 5500 LT praso

2.
Iki 1000 LT , ir kad butu ne senesne nei 3 metu - neradau realiai nieko
(klaidingai surasyti skelbimai nesiskaito)

Sakysi kodel iki 3m. ???
Todel kad visa gyvenima sau auto perku ne senesnius nei 2-3 metu, o kai jie
sulaukia 5-6 metu amziaus - privaloma tvarka parduodu

Todel ir nusistebejau kad zmogas iesko kazkokio niekam tikusio GPS (
normaliu uz 100LT tiesiog nebuna)
uz kuri jam negaila bus atiduot savo sunkiai uzdirbtus litus

Bet matyt kiekvienam savo

> einu i autos - paklausiu kur man nusipirkt S klases mersa uz  1 KLT
> Bo babkiu neturu - o merso noriu baiseij

jis nesake kokios navigacijos nori, taip kad va tau auto iki 1000 lt, kaip
norejai:
http://auto.plius.lt/naudoti-automobiliai/?need_stats=2&sell_price_ltl_to=1000