Tema: Re: iGO Primo anekdotas ;-)))
Autorius: SAMas
Data: 2010-10-11 22:20:31
Pamirsai viena dalyka as jau minejau kad si iGO Primo versija dar
sviezia, dar tik puse metuku, per tiek laiko labai sunku
pristampuoti, o kur dar pritaikymas naujam geleziui.

Su Androidu telefonais beveik tas pats reikia kokiu puse metu ar
daugiau laiko kol kiti gamintojai ijuos isdegia naujas versijas.

Palaukim dar kokia puse meteliu tada gal islys daugiau gamintoju su sia
versija.