Tema: Re: iGO Primo anekdotas ;-)))
Autorius: Nero
Data: 2010-10-11 21:23:08
gamintojui :-) jie ir taip ten vieni kitus puikiai pazysta
o vartotojui? kur jam ieskot irenginiu su iGO, kokie tu irenginiu modeliai?
ar kaip durneliui lakstyt po parduotuves ir ziuret - gal sian bus mano
sekminga diena ir kur nors pamatysiu?
daug zmoniu beje apsisopina online, ir ka? kur info? - nieko.. - vidurinis
pirstas jiems...
SAMai, as suprantu kad tokie kaip tu ar as - menesi ieskos jei reikes bet
vistiek suras ir nusipirks - nors tai ir bus mazochizmas totalus. Bet
eilinis vartotjas - tu rimtai galvoji jis googlins iki galvos skausmo visa
diena ar begios po parduotuves savaite ieskodamas kazkokio iGO? ;-) Ir kokia
tau paciam nuomone susidarytu apie tokia "kompanija", koks jos ivaizdis jei
net elementarios info apie savo produktus nemoka pateikt normaliai..?

Windows europoje yra 99% visu kompu parduotuvese ir juo labiau visuose
webshopuose yra parasyta kokia operacine sistema, - netgi versija - ar tai
Vista ar Seven, ar XP. Cia nevykes buvo palyginimas.

o tam linke kur idejai - ten zemelapiu palaikymui skirta ir 0.00 info apie
irenginius...