Tema: Re: Tomtom XL Classic Regional 26
Autorius: John Smith
Data: 2010-10-04 21:26:10
?> Ar ziureti i kazka kita? Yra Senukuose ir "noname" bet....
bet kas ?
nusipirkau is kinijos noname kaip tu sakai  5 coliu ekranas ir visi bajeriai
.... irgi 300 kainavo
nu taip ekranas silpnokas... (ryskumo galetu daugiau but) ir plasmase pigi
paciupinet...  bet esme ta kad veikia tai gerai ...
ir isidedi ka nori... ar tom tom ar igo ar garmina koki... turi galimybe
visus isbandyt pats ir atsirinkt geriausia.

is kitos  puses paklausi cia ir pasitiki nepazystamu nuomone :)  todel taip
ir padarysim

turejau visus tiesa sakant.

zemelapiai tiksliausi yra garmino cia faktas  kaip blynas bet pati
navigacijos programa gan primityvi ir planuot sudetingesni marsruta vargas
su ja.  (na naujausios nebandziau )

 tom tom  patogus valdyt viskas kaip ir ciki... nu bet zemelapiai ne duok
dieve... pvz centrine ir rytu europa ..  arba rytu europa
tokio dydzio gabalai.. nori kelis susidet jau ziurek ir netelpa i sd
korlete..  del sito tai minusas jam

igo ... man tai pats tas ,reikia pvz lietuvos estijos latvijos tai tas tris
ir isimeti  kam dar 1,5 GB nenaudojamu saliu mapai turi sedet ir laika gaist
kol skaiciuoja.  pati programa giriama irgi .

tik tiek kad IGO navigacinu negamina :) cia tik softas kuri gali idet i
noname.

ziurek tamsta ko tau paciam reikia.  jei vaziuoji is tasko A i taska B ir
niekur kitur tai imk koki garmino gamini ir patikek neprasausi.
o jei megsti pamedituot apie busimas atostogas ir kaip tu ten vaziuosi
tukstancius km po visa pasauli tada jau geriau gal  noname su IGO :)

tomtomas irgi ok.    ju tiek uzversta rinkoje kad zmones jau nieko kito
nemato.

kas liecia svedija (teko pabuvot ) tai zemelapiai ju visom navigacijom
skirti yra YPAC tvarkingi :)  visi sunkeleliukai suzymeti del to problemu
neturetu but.  tik va lietuvoj sunkiau tau bus. :) kiekvienais metais vis
nauji iseina su tom paciom klaidom ir visi dejo skersa ant to .