Tema: Re: Tomtom XL Classic Regional 26
Autorius: kufas
Data: 2010-10-04 21:04:04
Pas visus TomTom padengimas vienodas.
Ar jis geras ar blogas,cia - sito groupso karo priezastis.:)
Paskaityk posta apie TomTom ir grybus.
Visokie atnaujinimai nesukelia problemu,tik va pats aparatas yra
problematiskas.
Neturi SD korteliu lizdo ir turi tik 1GB vidines atminties.
Tai niekaip nesudesi pilnos Europos zemelapio,kad apimtu LT ir Svedija.
Kaip iseitis butu lauzti softa ir susidet parsiusta Eastern Europe su LT ie
Scandinavia zemelapi su Svedija.
Regional 26 apims tik centrine ir rytu Europa ,be Svedijos.
Bet jeigu labai labai reikia ekonominio varianto ir tikro navigatoriaus,tiks
sis variantas..
Tik turesi nagrinet nulauzimo galimybe ivairiuose forumuose.