Tema: Re: GoClever GC-4366FMBT laužimas
Autorius: svyt
Data: 2010-10-18 08:53:00
jo as ir neperseniausiai toki suderinau, irgi kiek pasinervavau, galvojau
ismeciau pinigus, o daikciukas liuks, galime net didele dali delninuku softo
paleist. tie patys vindausiukai, tik apriboti. ir kelios navigacijos ten
sukas ir t.t. dabar pasidariau pardavimini varianta, kai paspaudzius
navigation atsidaro igo, gal kas susidomes ir nupirks uz rinkos kaina (nu
kokius 500 lt) kai irenginys kainavo 320 lt (cia tas goclever su didesniu
pailgu ekranu)

--
vyt/ /