Tema: Ats.: GoClever GC-4366FMBT laužimas
Autorius: Gedikas
Data: 2010-09-19 09:29:35
Nori pasakyt į SD kortą įrašius Igo ir pervadinu kaip rašai kažkas atsitiks?
Nu gaila darbe palikau ir negaliu patikrint ant smūgio, nes jausmas, kaip iš
fantastikos serijalo - tokį atvejį suprasčiau: pervadinu vidinėj atminty
originalaus softo exe ir bandau sustartuot per Navigation mygtuką,
atitininkamai Igo settingus susitvarkęs. Bet nesupratu ar jūs prisimetat
šlangom, ar aš durnas - IKI VIDINĖS ATMINTIES PRIĖJIMO NĖRA. Yra tuščia SD
korta, dapirkta atskirai mp3 laikyt...

"do" <no@spam.org> parašė naujienų news:i6vpcs$1pr$1@trimpas.omnitel.net...