Tema: Re: GPS kaip spidometras
Autorius: Audrius K.
Data: 2010-09-28 09:57:40
"eliksas" <lx_as@gmail.com> wrote in message
news:i7rugh$4au$1@trimpas.omnitel.net...

> Man teko. Du kartus. Abiem atvejais spidometras nuo pirmos dienos
> pastoviai rodydavo plius 3-4%
>
> Kaip jau cia kazkas sake, gamintojai tycia daro paklaida i pliusa.
> Apsidraudimui.
>
> Nes jei kas gautu bauda del klaidingo spidometro, ir irodytu, ar yrodytu,
> kad avarija ivyko butent del to - auto gamintojai is teismu nebeislystu

Apie tai is sneka. Negali buti gaminamas auto, kurio spidometras
nekalibruojamas, ir rodo tiksliai. Nes del paklaidu jis tures galimybe
kazkada parodyti maziau, negu yra  is tikruju, su visomis is to sekanciomis
teisminemis pasekmemis...
Audrius K.

__________ Information from ESET NOD32 Antivirus, version of virus signature database 5484 (20100927) __________

http://www.eset.com