Tema: Re: Re: GPS kaip spidometras
Autorius: Audrius K.
Data: 2010-09-27 09:33:51
"cooleris" <Dar@takas.lt> wrote in message
news:i7o5s9$s87$1@trimpas.omnitel.net...
> Tai yra del padangu devejimosi
> Jei naujos padangos rodys tiksliai
    Ponui teko kada vazineti visikai nauja masina, ant kurios visiskai
naujos padangos, ir kuri tik ka isvaziavus is dilerio salono? Ir paziureti,
kokia spidometro paklaida?
Audrius K.

P.S.  Apie automobilius su tachografais ir kalibruotais spidometrais
nesnekame.

__________ Information from ESET NOD32 Antivirus, version of virus signature database 5481 (20100926) __________

http://www.eset.com