Tema: Re: iGO8 8.0.0.34531 Personalinio kompiuterio versija
Autorius: RaR
Data: 2010-08-30 10:19:50
Senesnėje versijoje pamodifikavęs data.zip failiuką (ten tekstiniuose .ui failiukuose reikia kitus skaičiukus įrašyti), esu pasiekęs ir 1600x960 žemėlapio raišką. 1920x1200 kažkodėl jau neveikė. Ir ta žemėlapio raiška tikra, ne išdidinti taškai kaip su igo_zoom. Tik kad gražiai viską padaryti, reikia atitinkamo dydžio meniu mygtukus ir foną padaryti bei perstumdyti tų mygtukų koordinates, o tuo tingėjau užsiimti. Šitos versijos dar nebandžiau, bet nemanau, kad ji kažkuo iš esmės skiriasi. Gali pabandyti išzipinti ir keisti kurios nors raiškos interfeiso failiukuose esančias koordinates, po to vėl užzipinti ir žiūrėti kas gaunasi. Šiaip igo nebenaudoju, nes naviguoju su symbian telefonu, todėl ir nebežaidžiu su juo.