Tema: Re: iGO8 8.0.0.34531 Personalinio kompiuterio versija
Autorius: daumrimas
Data: 2010-08-29 19:44:25
Nemanau, kad pavyks paleisti 1000x700, nes tai megejiskai sukurpta
rezoliucija...Ir ja reikia pertvarkyti.
O naujoji versija trenkia i tikra originalia PC versija.
Pabandykite paspausti F9 klavisa dirbant siai versijai ir isvysite idomiu
dalykeliu...
Bet ar taip jau butina ta 1000x700. Juk programos langa galima padidinti
patempiant kaip ir visus langus uz
krastelio, kad ir iki pilno monitoriaus lango, bet ryskumas aisku
krenta...
Tad per daug didindami nepersistenkite...