Tema: Re: Navigon Canada 310
Autorius: Doxlas
Data: 2010-08-12 12:20:48
Taip, autorunce.exe korteles shakninej direktorijoj, dar kortelej MN6 (mobile navigator 6) folderyje yra paleidimo programele - va ji pavadinta MN6.exe, ir ji paleidhzia welcome screena. kitam foldery - PM_PNA - visi settingu failai, papildomos programeles kaip sysinformation.
Toliau jau normalus folderiai - Navigon, Igo - juose pilnai navigacines programos su savo mapais.

"vytislt" <vytautas_@_megatechnika.lt> wrote in message news:i40den$o0q$1@trimpas.omnitel.net...
> ta autorunce.exe su visais priedais imetei i sd korta ir ja ten ikisus
> pasileido naujasis meniu? (man deja i toki varianta nereaguoja) ar
> pervadines i navigon.exe imetei i Navigon kataloga?
>
> "Doxlas" <doxlas@gmail.com> wrote in message

>>> [folders]