Tema: Re: Navigon Canada 310
Autorius: vytislt
Data: 2010-08-12 12:04:23
ta autorunce.exe su visais priedais imetei i sd korta ir ja ten ikisus
pasileido naujasis meniu? (man deja i toki varianta nereaguoja) ar
pervadines i navigon.exe imetei i Navigon kataloga?

__________ Information from ESET NOD32 Antivirus, version of virus signature database 5359 (20100811) __________

http://www.eset.com