Tema: Re: Android ir navigacija...
Autorius: Doxlas
Data: 2010-07-10 11:16:58
O tai speedcam.txt isikelei? Geriausia ish gps.lt.
Interfeisas man irgi nepatinka, shiuo atveju Sygic man zhymiai labiau patinka. Tik kad pas Sygic problema su zhemelapiais. TeleAtlas seni, o Navteq, nors ir detalesni, turi klaidu, ir routinimas su jais kartais keistas gaunasi.
Garminas dabar turi ishleist androidini Nuviphone, taigi gal neuzhilgo hackeriai ishtrauks ish jo Garmino navigacija ir pagydys.