Tema: Re: Android ir navigacija...
Autorius: aaaaaight!
Data: 2010-07-10 11:01:46
I Desire susimeciau ta Motonav (iGO). Nebuvo lietuviu kalbos, tad imeciau LT
kalbos failiukus is kazkokios tai  iGO for android versijos (sita versija
netiko, nes mazos rezoliucijos ekraniukas). Kaip ir Doxlas, naudoju LT Regio
zemelapi. Viskas kaip ir ok, bet neperspeja apie radarus (POI reikia
atnaujinti? Gal kas turit?), ir nelabai tas Motonav interfeisas patinka.
Tad laukiu kol koks TomTom ar Garmin sukurs savo app'sa androidams su
dideliais ekranais