Tema: Re: dreimgo dg120 atnaujinimas
Autorius: niutonas
Data: 2010-06-08 13:09:31
Kaip supratau tavo pasiulytas variantas tiktu zemelapiu atnaujinimui, bet ne
pacios programos? Na bet kokiu atveju aciu, nes uzvedei ant kelio. :)
Igopath.txt failiuke reikejo nurodyti: "\\SDMMC\\igo primo\\igo.exe".
Programa jau bando pasileidineti is korteles, bet.... aparaciukas tepalaiko
320x240 resoliucija... Gal kas zinote kaip pakoreguoti sys.txt, ar data.zip
( kadangi cia man pirmas kartas,  kai bandau atnaujint navigacija, tai
nelabai zinau kuri faila reikia koreguoti), kad primo eitu paleisti ant
320x240 rezoliucijos. Jei dar nera tokiu galimybiu, tai teks tenkintis
amigo...