Tema: Re: dreimgo dg120 atnaujinimas
Autorius: niutonas
Data: 2010-06-08 08:28:39
Tai vat butent, kad su tuo imetimu ne viskas taip paprasta ( bent jau man
visiskai zaliam ant navigaciju :) ). Yra toks failiukas pacioje navigacijos
atmintyje (infopath.txt, ar kazkas panasaus), jame nurodyti programu
startavimo keliai. Kaip nurodyti, kad navigacine programa startuotu ne is
vidines atminties, o is sd korteles. Kazi kokiu pavadinimu navigacija ta
kortele mato? Nes kai nurodau, pvz.: \\sd card\\igo8\\igo.exe\ ijungus
navigacija, neberodo net meniu punkto navigation. Taip iseitu neranda pagal
kelia korteleje esancios programos?
Aciu uz mintis ir uz pasiulymus.....