Tema: Re: Reikia navigacijos CD
Autorius: tomoshokas
Data: 2010-03-28 12:46:58
Nereikia lia lia -pats gali sve pasideti i bardacioka: pas mane nokijoje
E60 6.00 tomtomas ir tas sugeb kuri laika esant tuneli rodyti tavo
pozicija remiantis duomenimis kurie buvo priesh prarandant ryshi. O ir
galva ant paciu reikia tureti nes jau priesh tai tau bus parodyta ir
pasakyta uz kiek metru reiks sukti. O jei galvos nera tai jokia super
duper navigacija su visokiais davikliais ant koju, ratu ir ausu -
nepades.