Tema: Re: Reikia navigacijos CD
Autorius: Darka
Data: 2010-03-26 18:21:06
ne pas mane ne Tuareg, o Audi 6...o pas ja gamykline navigacija BNS 4.x
(rodo tik skydelyje), taip kad LT nera ir nebus, o deti RNS-E navigacija uz
keleta tukstanciu litu vien del to kad bus integruota, tai neapsimoka
niekaip...geriau normali navigacija ir masinoj ir kisenej:))

"kufas" <kufass@gmail.com> parašė naujienų
pranešime:hoigpe$c6v$1@trimpas.omnitel.net...