Tema: Re: topo map vs tele atlas
Autorius: kufas
Data: 2010-03-10 12:06:01
POI gali isimest ir tuos ir tuos.
O klaidu buna ivairiu.Nezino vienpusio eismo,plytu ir kitu apribojimu. Parku
takeliai pavaizduoti kaip gatves. Nors dydis didesnis pas Regio Lietuvoj,bet
adresu baze -prastesne.
TeleAtlas -patikimiau.Lenkijoj- Emapa geriau,o pas braliukus -neaisku,nes
TeleAtlas dengia tik 62% keliu. Bet ten visi keliai veda i Ryga.